К основному контенту



Представляємо проект, який має на меті викладання кодування в початкових класах (і не тільки) у інтегративному взаємозв’язку з усіма сферами життя та навчання за допомогою серії навчальних програм, ігор та практичних занять. 



Якщо ми чуємо «треба переходити від роботи зі словом до роботи зі смислом, роботи з майбутнім», то як це зрозуміти? Як навчити дитину працювати з майбутнім?
Людина передає інформацію і свої наміри через слова, текст. Але машина (комп’ютер) спілкується і мислить на іншій мові.
Мова машини представлена як набір символічних команд, вони конечні та уніфіковані для кожної мови програмування. Їх правильна комбінація несе до комп’ютера зміст – смисл, те головне, що потрібно для отримання результату.
В умовах сучасності наше життя залежить не тільки від справності «заліза», але й від того, чи зрозуміє правильно машина зміст того, що хоче передати їй людина.
Комп’ютери керують майже усім навколо: перемикають колії, запускають приготування їжі в мультиварці, захищають обігрівач від перегрівання, регулюють температуру води у двоконтурних котлах, регулюють роботу Нацбанку, дають нам змогу отримати прогноз погоди та свіжі новини, забезпечують роботу супутників в космосі і багато іншого.
Більшість людей, які працюють з цими пристроями, опановують їх мови лише за умови навчання в університеті на відповідній спеціальності.
Педагоги стверджують, що сенситивний період до вивчення іноземних мов набагато раніше – ще в школі. Якщо англійська – мова світу, то кодування – мова майбутнього. А, значить, нам потрібні люди, які ще зі школи  вже будуть підготовлені до спілкування з сучасним обладнання, до зустрічі з майбутнім.
Розвиток і навчання дітей підпорядковується низці принципів, серед яких принципи природовідповідності, культуровідповідності, історизму. Дитина в школі починає знайомство з комп’ютером, вмикаючи його і бачачи графічну оболонку операційної системи. Схоже на те, якби ми починали вивчення історії з виникнення УНР, а потім переходили до виникнення людства та розселення народів.
Дитина в своєму розвитку і навчанні долає шлях всього людства – від простого до складного, абстрактного. Комп’ютер має певну архітектуру, яка відображає процес розвитку техніки. 

Комментарии