Представляємо проект, який
має на меті викладання кодування в початкових класах (і не тільки) у
інтегративному взаємозв’язку з усіма сферами життя та навчання за допомогою
серії навчальних програм, ігор та практичних занять.
Якщо ми чуємо «треба
переходити від роботи зі словом до роботи зі смислом, роботи з майбутнім», то
як це зрозуміти? Як навчити дитину працювати з майбутнім?
Людина передає інформацію і
свої наміри через слова, текст. Але машина (комп’ютер) спілкується і мислить на
іншій мові.
Мова машини представлена як
набір символічних команд, вони конечні та уніфіковані для кожної мови
програмування. Їх правильна комбінація несе до комп’ютера зміст – смисл, те
головне, що потрібно для отримання результату.
В умовах сучасності наше
життя залежить не тільки від справності «заліза», але й від того, чи зрозуміє
правильно машина зміст того, що хоче передати їй людина.
Комп’ютери керують майже усім
навколо: перемикають колії, запускають приготування їжі в мультиварці,
захищають обігрівач від перегрівання, регулюють температуру води у двоконтурних
котлах, регулюють роботу Нацбанку, дають нам змогу отримати прогноз погоди та
свіжі новини, забезпечують роботу супутників в космосі і багато іншого.
Більшість людей, які працюють
з цими пристроями, опановують їх мови лише за умови навчання в університеті на
відповідній спеціальності.
Педагоги стверджують, що
сенситивний період до вивчення іноземних мов набагато раніше – ще в школі. Якщо
англійська – мова світу, то кодування – мова майбутнього. А, значить, нам
потрібні люди, які ще зі школи вже
будуть підготовлені до спілкування з сучасним обладнання, до зустрічі з
майбутнім.
Розвиток і навчання дітей
підпорядковується низці принципів, серед яких принципи природовідповідності,
культуровідповідності, історизму. Дитина в школі починає знайомство з
комп’ютером, вмикаючи його і бачачи графічну оболонку операційної системи.
Схоже на те, якби ми починали вивчення історії з виникнення УНР, а потім
переходили до виникнення людства та розселення народів.
Дитина в своєму розвитку і
навчанні долає шлях всього людства – від простого до складного, абстрактного.
Комп’ютер має певну архітектуру, яка відображає процес розвитку техніки.
Комментарии
Отправить комментарий